FANDOM

55.png
Dave Simmons 
orta yaşlı bir emlakçıdır.

Gözüktüğü Vaka(lar)Edit

Bahçedeki CesetEdit

Dave, Tony Marconi'nin sahip olduğu bir evi satmaya çalışırken Ned'in kesilmiş elini görmüş ve polisi aramıştır. Dave'in katil ile ortak özellikleri bulunduğu için oda şüpheli listesine eklenmiştir. (Kırık diş, yara bandı, kravat takma v.s.) Fakat suçlu Dave çıkmamıştır. Ek soruşturmada Dave suç mahallinde gözükmüş fakat ekibe şanslı kalemini aradığını söylemiştir. Ekip bundan sonra hurdalığı bir defa daha aramış ve lekeli belgeleri bulmuştur. Ardından belgelerden Tony'nin ipotekleri Ned Dillard tarafından yönetilen birkaç evi satın almak istediğini ortaya çıkmıştır. Ekip bu konuda Dave'e baskı yapsalarda Dave konuşmamıştır.

Dış GörünüşEdit

Dave 39 yaşında orta uzunlukta kahverengi saçlı, kahverengi gözlü, orta kilolu birisidir. Saçlarını yana tarar. Kahverengi kaşları vardır. Yanağında yara bandı vardır ve bir dişini kaybetmiştir. Krem rengi bir ceket, beyaz bir gömlek giymekte ve mavi bir kravat takmaktadır. 

Bazı BilgilerEdit

  • Dave 176 lbs yani yaklaşık 79.8 kilogram ağırlığındadır.
  • Dave A- kana sahiptir.
  • Dave'i katil Dennis Brown'dan ayıran tek özelliği boyudur. Katil 6 feet boyundayken Dave 5,6 feet boyundadır.

Also on FANDOM

Random Wiki